Hyundai Nederland

Reviews over de Hyundai IONIQ Electric

Hyundai IONIQ Electric 9.96
Hyundai IONIQ Electric

Regels voor Reviews

  • Reviews dienen te gaan over het desbetreffende model. Berichten over andere onderwerpen kunnen verplaatst of verwijderd worden.
  • Commentaar op bestaande Reviews dienen onder het desbetreffende bericht te worden geplaatst. Verkeerd geplaatste comments kunnen verplaatst of verwijderd worden.
  • Berichten met ongewenst taalgebruik  kunnen aangepast of verwijderd worden.
  • Hyundai Motor Netherlands behoudt zich het recht voor feitelijke onwaarheden aan te passen of te verwijderen.

Alle recensies

    • Frans Rondel19-03-2017
      (9.1)

      Had al eerder 2x een hybride-auto en 2x een fullelectric-auto van andere merken maar deze Ioniq is in alle opzichten superieur.

    • Mr Electric12-01-2017
      (10.0)

      Fantastische auto, rijdt heerlijk en laden is absoluut geen belemmering. Bewust nadenken over je ritten is wel een vereiste.

    • A. Kuiper27-12-2016
      (10.0)

      berijder sinds een maand van de volledige elektrische Hyundai Ionic EV het is een waanzinnige rij ervaring! helaas is niet alles halleluja ...... de actieradius houd te wensen over na een compleet opgeladen accu geeft de actieradius circa 180 km aan. wat al bijzonder weinig is. vorige week zelf bijna gestrand op 136 km accu leeg en schoot in de modus beperkt vermogen en kon ik toch nog naar een dicht bijgelegen oplaad punt rijden. (de rijmodus was volledig eco modus).

    • Henk Steenwijk26-12-2016
      (10.0)

      Wauw wat een auto, ik rijd nu zakelijk in deze schitterende auto. Ik sta elke keer dat ik instap werkelijk perplex over de kwaliteit. De afwerking is top, comfort is top, functionaliteit en veiligheid zijn helemaal geweldig en al met al ga ik de komende 4 jaar met veel plezier in deze auto rijden. Hij rijdt super goed, vergelijkingen kan ik niet echt maken opdat de voorgaande auto's altijd wel redelijk op leeftijd waren maar desondanks levert de auto echt top prestaties. Ik red nu ongeveer 220km op een volledig volle accu met een gemiddelde buiten temperatuur van een graad of 10. Heb nog niet hoeven laden dus heb geen werkelijke indicatie van de laadtijd. De bekleding in leather look is een compliment aan de auto. Ziet er strak en zakelijk uit en is makkelijk schoon te houden. Qua bediening van de AV nav unit is het touchscreen goed, reageert direct en behoeft geen dubbele toets om een functie te openen. De fysieke knoppen maken het helemaal makkelijk. De parkeersensoren en achteruit rij camera werken goed en de dynamische hulplijnen zijn erg handig (al rij ik nog steeds het liefst op mijn spiegels.) De geheugen functie van de bestuurders stoel is een echte uitkomst, mijn vrouw en ik verschillen behoorlijk in lengte en dit maakt het instappen en goed krijgen van de stoel en spiegels een koud kunstje. Een druk op de knop en je bent klaar, alleen de binnen spiegel even verstellen en je kunt op pad. Hyundai Wittenberg heeft me enorm geholpen tijdens het bestel proces van de auto via leaseplan, er ging het een en ander mis maar door het snelle en adequate handelen van de verkoper (Guido Rijn) is alles snel en naar behoren goed gekomen. De levering was snel en de service is zeker met een glimlach. Guido mijn dank voor de goede zorg! Ik zal over een maand of 2 een update posten om mijn ervaringen verder te delen. Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat deze auto een waar genot is om te rijden!

    • Paul Schoenmaker Computer Service Twente01-12-2016
      (10.0)

      We hebben de eerste volledige elektrische Hyundai Ionic EV in Twente aangeschaft hiermee onderscheiden we als een bedrijf waar het milieu voorop staat,. Een zeer goede auto waar prijs kwaliteit en hoogwaardige techniek en materiaal hebben er voor gezorgd dat deze auto de uitstraling heeft waar Hyundai voor staat. we zijn zeer te spreken over de afwerking waar je kunt zien dat er goed is over na gedacht. je stapt zo in de auto en rijd er zo mee weg geruisloos en hoeft er niet aan te denken dat je in een elektrische auto rijd. met de actieradius zit het ook wel goed met 200 kilometer kom je ver genoeg we hopen dat we meer Hyundai Ionic EV mogen zien op de Nederlandse wegen en een groene revolutie mogen ontkentenen met een maatschappelijke verantwoord ondernemen . Paul Schoenmaker Computer Service Twente

    • Alexander Breuning23-11-2016
      (10.0)

      De Ioniq Electric is een belevenis! Mijn eerste twee weken met deze nieuwe Hyundai bevestigen mijn verwachtingen volop. Elektrisch rijden is zo anders dan rijden met een Diesel of Benzinemotor! Vanaf een stoplicht wegrijden gaat zo mooi soepel en de auto reageert onmiddellijk op je aanwijzingen met het rijpedaal. Geen schakelen, geen aarzelingen, geen schokkend aangrijpende koppelingen. De auto doet wat je vraagt en doet het direct. Door de flippers aan het stuur heb je tijdens het rijden direct invloed op de mate van afremmen op de motor/generator. Geen andere elektrische auto heeft dit zo mooi opgelost. Door de Ioniq werd deze beleving voor mij toegankelijk en geniet ik daar nu dagelijks van. Tot dit model het levenslicht zag waren er alleen modellen met onvoldoende ?range? of die bekende maar voor mij onbetaalbare Model S. Wie weleens onder de indruk was van deze Amerikaan als Taxi, moet beslist de Ioniq eens gaan rijden. Je zal de beleving direct weer herkennen! Door het soepele en stille rijden heb je in de Ioniq de rijke beleving die je je voorstelt topklasse auto's. De auto is daarbij zeer netjes afgewerkt, op een manier die je bij je vorige auto in deze prijsklasse waarschijnlijk niet had. Ook is hij ruim en praktisch en zeer rijk uitgerust. Ik had eerder nog nooit een elektrisch verwarmde stoel, nu wel en kan zelfs mijn passagiers op de achterbank verwennen met deze luxe! ?s Morgens instappen in het al voorverwarmde interieur, de ruiten al netjes vrij, het is gewoon standaard erbij. De eerste ervaringen met reikwijdte zijn ook zeer overtuigend. Mijn dagelijkse woon-werk retour rit is 103km en gebruikte in deze novemberweken met de verwarming op 20graden steeds zo?n 43 -45% van de accucapaciteit, dat met alleen thuis opladen dus. Het gemiddelde verbruik was 7,2km/kWh over de eerste 1200km, en komt daarmee geruststellend goed overeen met de bereikinformatie die de auto geeft. Daarmee kost de dagelijkse rit dus maar zo?n ? 3,- aan stroom, en dat zonder MRB-belasting; bij mijn diesel was dat toch echt ? 7,50 aan brandstof iedere dag plus ? 124,- MRB-belasting iedere maand!