Hyundai Nederland

Bij de aanschaf van een nieuwe auto gaat u niet over een nacht ijs. Daarom doen we er bij Hyundai alles aan om u op een zo prettig mogelijk wijze te helpen in uw zoektocht. En dat gaat veel verder dan een goed gesprek en een kop verse koffie. Immers, Hyundai staat voor kwaliteit. En daarin gaan we heel ver. Onze service moet perfect zijn. Dat beloven we niet alleen, die verplichting hebben we ook vastgelegd in een officiële Klantbelofte.

Klantbelofte

Hyundai
klantbelofte

Bij Hyundai nemen wij onze klanten serieus. Als wij u – geheel in de filosofie van onze merkslogan New Thinking. New Possibilities – kwaliteit beloven, dan krijgt u ook kwaliteit. Een goede service, een correcte dienstverlening: alles wat binnen onze mogelijkheden ligt om de optimale service te leveren. Zoals u kunt lezen in onze Klantbelofte.

Wij beloven:

  • goed te luisteren naar uw wensen

  • u te verwelkomen in een nette,
    veilige en plezierige omgeving

  • een afspraak te maken die ú uitkomt

  • u bij aankomst onmiddellijk
    vriendelijk en professioneel te
    ontvangen

  • u een nauwkeurige kostenraming
    te bieden

  • u tijdig om toestemming te vragen
    voor eventueel meerwerk

  • alle reparaties en kosten nauwkeurig
    met u door te nemen

  • uw auto op het afgesproken
    tijdstip weer gereed te hebben

  • u via de site mijnhyundai.nl op de
    hoogte te houden van alle praktische
    informatie over uw auto

  • u, na elke onderhoudsbeurt, een jaar
    lang gratis 24/7 pechhulp aan te
    bieden in binnen- en buitenland

  • uw Hyundai na elke onderhoudsbeurt
    gratis te wassen

  • uw LG fabrieksnavigatiesysteem
    gratis te updaten na een
    jaarlijkse onderhoudsbeurt (alleen
    auto’s geleverd na 1-7-2012 en < 6
    jaar oud)

Kwaliteit

De Hyundai-dealers staan tot uw dienst

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hechten we bij Hyundai enorm veel waarde aan een zo goed mogelijk service. En dat kan alleen met zo goed mogelijk opgeleid personeel. Vol trots mogen wij stellen dat onze Hyundai-dealers tot de beste autodealers ter wereld behoren. En om die naam hoog te houden, zijn wij uiterst kritisch op onszelf en meten we voortdurend de kwaliteit van de service binnen de dealerorganisatie.

  • Beoordelen van de service

    De uitkomst van de kwaliteitsmetingen gebruiken wij om onze dealerorganisatie nog verder te verbeteren. Daarnaast hechten wij heel veel waarde aan uw mening. Immers, wie kan nu beter de service van een dealer beoordelen dan de klant zelf?

  • Five Star Rating

    Bij Hyundai werken wij met een sterrenwaarderingssysteem: ‘Five Star Rating’. Dat werkt zo: na aankoop van een nieuwe Hyundai of na een werkplaatsbezoek kunt u per mail een digitale enquête ontvangen. Hierin deelt u sterren uit voor uw ervaringen in deze vestiging, variërend van nul tot vijf sterren (uitstekende service). Uw beoordeling telt mee in de algemene score van de betreffende Hyundai-dealer.

  • Hyundai-dealer Reviews

    Indien u de ‘Five Star Rating’-enquête hebt ontvangen en ingevuld, dan kunt u uw ervaringen bij uw dealer ook weergeven in een review. Deze ervaring wordt – indien u hiervoor uw toestemming verleent – net als de sterrenscore gepubliceerd op onze website. Andere bezoekers kunnen zo snel en eenvoudig zien hoe onze Hyundai-dealers – gezien door de ogen van de echte klanten – presteren op het gebied van dienstverlening.

Five Star Rating

De gemiddelde score (van alle dealers bij elkaar) bedraagt op dit moment:

Klantwaardering
Sales
511 klanten 258 met reactie
Service
3837 klanten 1597 met reactie
Echte klantwaarderingen met aura